Campagne Meander vijf jaar aan de Maatweg Arbeidsmarkt- en publiekscampagne Open Dag Meander Medisch Centrum
Meander vijf jaar aan de maatweg
Meander Medisch Centrum zit in 2019 vijf jaar ‘in de nieuwbouw’ op de locatie Maatweg Amersfoort. Wij zijn gevraagd om een lustrumlogo te maken als variatie op het corporate logo wat we in 2012 hebben ontwikkeld. Daarnaast hebben we middelen gemaakt voor een banenmarkt en een publiekscampagne voor de Open Dag op 22 juni 2019.

Banenmarkt
In de zorg is altijd vraag naar goed personeel. Het lustrumjaar bood Meander de gelegenheid om een banenmarkt te organiseren voor het werven van personeel. We ontwikkelden beeldmateriaal voor gebruik op de online kanalen en posters en banners voor in en rondom het ziekenhuis.

Publiekscampagne Open Dag
Voor de Open Dag op 22 juni 2019 heeft Concreet een campagne ontwikkeld met een algemene uiting ‘een nieuwe kijk op beter’ en uitwerking naar zes thema’s van de open dag. Deze thema’s zijn doorvertaald naar banners, posters en uitingen voor social media en de website van Meander. Voor de Open Dag zelf hebben we ook alle signing ontworpen en geleverd.

Trotter en Abribikes
Bij de ingang van het ziekenhuis is in de weken voor de Open Dag een grote mobiele billboard geplaatst, een zogeheten Trotter. Meander sponsort ook de marathon van Amersfoort, bij dit evenement (een week voor de open dag) werden Abribikes ingezet om de Open Dag te promoten.

Online
Via social media en de website is veel aandacht besteed aan de Open Dag. We hebben artwork aangeleverd van alle thema’s voor inzet op FB, Instagram, Twitter en de website.

Schetsen lustrumlogo Meander
Voor het lustrumlogo hebben we diverse voorstellen gemaakt aan de hand van verschillende uitgangspunten in de briefing van Meander. Uiteindelijk is gekozen voor een subtiele variatie op het corporatelogo met feestballonnetjes.