MBO Amersfoort Open Huis campagne MBO Amersfoort organiseert 5 keer per jaar Open Huis. Alle locaties zijn die dag geopend zodat geïnteresseerde studenten een kijkje kunnen komen nemen.Je kunt bij MBO Amersfoort kiezen uit een opleiding op één van de 13 verschillende scholen. Ondanks de diversiteit aan richtingen hebben alle scholen een heel herkenbare gezamenlijke uitstraling.
Visuele identiteit MBO Amersfoort
Concreet geeft vorm heeft voor MBO Amersfoort de visuele identiteit ontwikkeld. Binnen deze identiteit is ruimte gelaten om voor de verschillende campagnes een thematische toepassing/stijl te ontwikkelen.

Open Huis campagne
Jaarlijks mogen wij voor de Open Huis campagne een nieuwe lijn bedenken en vormgeven. Het voor dit jaar geldende thema is ‘Bereikbaarheid’. Criteria voor de campagne was de herkenbare MBO Amersfoort uitstraling en aansluiting bij de belevingswereld van de doelgroep.
Voor deze campagne zijn studenten benaderd om zelfgemaakte beelden aan te leveren van hun reis naar school. Deze beelden zijn op een Instagram-achtige wijze toegepast.

Middelen Open Huis campagne
Voor de Open Huis campagne van MBO Amersfoort hebben wij een basisontwerp gemaakt waarmee we onder andere busreclames, posters, abri’s, citydisplays hebben verzorgd. Tevens is ons artwork gebruikt voor de online campagne.

Rebranding MBO Amersfoort en MBO Utrecht
In 2012 hebben wij de rebranding van MBO Amersfoort en MBO Utrecht mogen doen.