Identiteit Vocus architecten bna

Merkstrategie en identiteit

Proces

Samen met de opdrachtgever en een externe adviseur zijn de missie, visie en positionering van Vocus vastgesteld. Aan de hand van de positionering zijn we het ontwerptraject gestart. Bij de ontwikkeling van de nieuwe identiteit is gekeken naar het umfeld en met name naar de authentieke waarden van Vocus architecten. Het design bestaat met name uit lijnen die in het logo zijn verwerkt en middels een systeem ook slim en efficient zijn doorgevoerd in de visuele identiteit. Het kleurenpalet is gebaseerd op hout, beton, staal en glas.

bekijk het proces

Vocus

VOCUS architecten bna is sinds de oprichting in 1999 uitgegroeid tot een architectenbureau met opdrachten door heel Nederland. De onderneming is gevestigd in de door henzelf uiterst duurzaam ontworpen en ontwikkelde Bussumse Watertoren. We werken al ruim 12 jaar voor Vocus architecten.

Corporate Identity

Concreet geeft vorm heeft de corporate identity ontwikkeld, waaronder de correspondentiereeks, portfolio, boekstramienen, website, Office-sjablonen, templates en belettering in en aan het pand.

Website

We hebben in 2012 de website van Vocus ontworpen. De projecten zijn op een overzichtelijke manier ingedeeld, waardoor de diversiteit aan projecten goed zichtbaar wordt. Daarnaast neemt beeldmateriaal een prominente plaats in op de website. Bezoekers van de website kunnen zich snel en makkelijk door de projecten oriënteren. Klik hier voor de website.

Projecten Interesseformulier

  • Interesse?

    Spreekt ons werk je aan? Laat je dan nog verder inspireren en laat je gegevens achter. Wij nemen dan snel contact op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Delen: E-mail LinkedIn