Geniet 3.0 Logo en huisstijl voor horeacaconcept van Beweging 3.0
Logo en huisstijl voor Geniet 3.0
Er is een nieuwe horecaconcept ontwikkeld voor de locaties van Beweging 3.0. Het nieuwe horecaconcept is er voor bewoners, naasten, medewerkers en ouderen die rondom en in de locatie wonen. De naam hiervoor werd ‘Geniet 3.0’; een naam die breed gedragen wordt en past goed bij het nieuwe concept en de naam Beweging 3.0.
Concreet werd gevraagd een logo te ontwikkelen en deze toe te passen in verschillende huisstijlmiddelen.
Foto’s Geniet 3.0: Dennis Vloedmans

Huisstijlmiddelen
Wij ontwikkelden onder andere een reeks voordrukken van menukaarten, diverse raamstickers, placemat met sachet, krijtstoepbord en rollup-banners.

Proces
We hebben een analyse gemaakt van alle logo’s die bij Beweging 3.0 in omgang zijn om te kijken of we daar voor Geniet 3.0 op aan konden sluiten. Uiteindelijk is besloten dat Geniet 3.0 een eigen identiteit krijgt die meer aansluit op horeca en het gevoel dat het restaurantconcept wil uitstralen. De oranje kleur is wel gelijk aan de corporate kleur. Het beeldmerk straalt uit dat het een all day restaurant betreft waar men ook kan lunchen en dineren.