Onze missie
Concreet werken aan oorspronkelijke merken waar klanten trots op zijn.
Onze merkwaarden
• Oorspronkelijk
• Esthetisch
• Toegewijd
Onze visie
Een goed merk heeft een krachtige visuele uitstraling die de kernwaarden van de organisatie representeert en opvalt in het concurrentielandschap. Een helder statement waarin iedereen zich herkent. Daarom moet aan de ontwikkeling van een nieuwe identiteit altijd gedegen onderzoek voorafgaan. Waarom zijn we er? Wie zijn we? Wat beweegt ons? En ook het concurrentieveld moet worden verkend. Hoe presenteren andere partijen zich en met welke boodschap? De meeste antwoorden liggen bij de organisatie zelf. Dus begint de ontwikkeling van een nieuwe identiteit altijd met luisteren. We laten de mensen uit de organisatie hun verhaal vertellen om te begrijpen wie ze zijn en wat hen beweegt. Als er duidelijke antwoorden zijn en we de organisatie kunnen ‘voelen’, start de ontwikkeling van de nieuwe visuele identiteit. Terwijl ontwerpers nieuwe richtingen verkennen wordt ook gestart met het (her)formuleren van de positionering, de missie, visie en kernwaarden van de organisatie. Een samenspel waarbij de klant nauw betrokken wordt. Zo ontstaan gaandeweg de bouwstenen voor een sterk merk. En zoals de onderneming voortdurend in ontwikkeling is, is het merk dat ook. Daarom hechten we aan een langdurige relatie waarin we het merk samen met de klant laten meegroeien met de ambities.